Friday 23 April 2010

Translations: C-ute's 36th Blog Entry

はぎっち絵文字だよ

℃-ute 公式ブログ/はぎっちだよ 画像1℃-ute 公式ブログ/はぎっちだよ 画像2

おつカレーライス絵文字絵文字
はぎっちだよん絵文字



今日皆さんみましたあ?絵文字
あの、噂のまいみさんが
出てる、、、、
ピラメキーノ絵文字


第一話ということで
マネージャーさんと
まいみちゃんとまいで
記念すべき一話を
みんなでみましたあ絵文字絵文字

なかなかまいみちゃん
登場しませんでしたが、、
最初のピラメキ体操から
まいはテンション上がって
一人で踊ってましたあ絵文字(笑)
完璧ですから~絵文字絵文字

でねでね重要な
まいみちゃんが登場しまして絵文字
やっぱ演技うまいと
おもいましたあ~絵文字絵文字
まいも色々がんばります絵文字

そんなまいみちゃんと
2ショット絵文字
まいみちゃんは
甘えん坊だなあ~絵文字絵文字(笑)

ちなみに今日の
MAIの私服ちゃん絵文字



でわでわ明日は
ライブだよん絵文字絵文字
だいすきなファンの
皆さんにあえるもん絵文字絵文字
たのしみだなあ~絵文字


んぢゃおはぎでしたあ絵文字
アディオス~絵文字


---------------------------


IT'S Hagicchi!

Otsukareeraisu >:) :)
It's Hagicchi! <3

Did you see it today everyone?
About that, the gossip about
Yajima Maimi...
Piramekiino

The first talk to say
was with Mr Manager
Maimi chan and Mai
It was a talk to remember
did everyone seeeee? >:) <3

Maimi-chan hardly
entered on stage but
from the first Piramekiino exercise
Mai's spirits rose
and I danced by myself VヮV *laughs*
that's because it was perfect~ :3

Right, Right, the main thing was
Maimi-chan when she entered the stage!
Her acting really is good
I thought
Mai will too do her best at various things

With that Maimi-chan
I took a 2 shot
Isn't Maimi chan
a spoiled chiild~ :O :) *laughs*

By the way, this is Mai today
in her normal clothes :)

Well then well then, tommorow is
the live! :O <3
I will get to see
all my beloved fans >:) <3
I look forward to it~ <3

Nn so this was Ohagi
Adios~ <3

------------------------

Spoiled child? Hmm.. haha. Ooo their live is tommorow! Or er today...I hope they do their best! 6/TEN -Risu 

Usaa ^v^ ~ooo I like her clothes, especially her hat! 7/10

No comments:

Post a Comment