Sunday 9 May 2010

Translations: C-ute's 113rd Blog Entry

THEはぎちゃんやねん絵文字

℃-ute 公式ブログ/THEはぎちゃんやねん 画像1℃-ute 公式ブログ/THEはぎちゃんやねん 画像2
おつカレーライス絵文字絵文字
いやー終わったあ絵文字絵文字
大阪公演がねっ絵文字絵文字
まぢ、まいはやっぱ
ライブがすきすぎる絵文字絵文字
楽しいことって、早く終わる気がするからね絵文字絵文字

今日のライブもかなり盛り上がりました絵文字絵文字

まいの汗もやばくて、
ライブでも言ったけど、
これはダイエット効果も
あるしファンの皆さんと
楽しめたし一石二鳥だと
まいは思いましたね(笑)

でも、ファンの皆さんはやっぱり温かいと思いました絵文字絵文字

んでね、今日はちさとと
帰りの新幹線の席が隣だったんですけど、やっぱりちさとは楽しい絵文字絵文字
笑いが絶えません絵文字絵文字

そのノリで一緒にたこ焼き食べました絵文字絵文字(笑)

あとね、この写真はママから教えてもらって飲んでるお茶だよん絵文字
ちょっと味は濃いけど絵文字絵文字
今日コンサートに来てくれた皆さんは、足が特に疲れてる思うので、お風呂にちゃんとつかって下さいね!あっ、入浴剤をいれてもいいかもね(笑)

まあ、皆さんいい夢
みてくださいな絵文字絵文字
みんなめっちゃ
すきやねん絵文字絵文字

萩ちゃんでした絵文字
ばいばいきーん絵文字


--------------------------

It's that Hagi-chan!!

Otsukareeraisu :O
Iyaa we finished ;)
Our Osaka performance x3
Seriously, Mai loves lives
dangerously too much :O <3
When you're having fun, I feel like things finish too quickly (´^`)


Today's live was quite roused up :3


Mai's sweating was bad
but I said it in the live too but
that helps with my diet and also
I have fun with my fans so it's hitting two birds with one stone
I think right? *laughs* 


But, as I thought, you guys were warm I think x3!!


Nn right, today I sat
next to Chisato on the way home on the bullet train but it really is fun
when I'm with Chisato
I don't stop laughing ^ヮ^ :)


On that ride, we ate Tako balls together ;) ^ *laughs* (*Note octapus balls)

After right, in this picture, I was told by my mum to drink this tea! :)
the taste's a bit strong however (owo)b
To everyone who came today, I think your legs will be especially tired so, make sure you get into the bath please! Ah, it might be good to add bathing salts too right *laughs*

Well, everyone please
have good dreams :O!!
I reaaally
love all you guys! VヮV <3
This was Hagi-chan
Bai Bai kiin <3

-----------------------

Ahh I want to relax now too~ But I've been relaxing too much already ahah... 6/TEN -Risu

Usaa ^v^ ~Ok Mai you need to get it in your head that you don't need to diet! wow I think Mai wearing glasses makes her look older. 7/10

No comments:

Post a Comment