Wednesday 26 May 2010

Translations: C-ute's 197th Blog Entry

岡井家いたずら絵文字part2絵文字千聖

℃-ute 公式ブログ/岡井家いたずらpart2千聖 画像1℃-ute 公式ブログ/岡井家いたずらpart2千聖 画像2℃-ute 公式ブログ/岡井家いたずらpart2千聖 画像3
皆さんおはよ-ございます絵文字
今日は早起きしました。
朝苦手な岡井千聖が起きている理由は…
岡井家で、衝撃的な事が起きてしまったから(笑)


親戚のおじが泊まりに来ていたんですが…絵文字

おじは…
【落書き友の会】を知っていました(笑)それなのに、一番に寝てしまった絵文字

だ━か━ら(笑)
寝たからにはやるしかない絵文字って事で、朝起きて落書きに気付いたおじは大騒ぎ(笑)


大爆笑(゜∇゜)絵文字
こんなにされて起きないのもすごいけど(笑)


さらに、調子にのって爆睡してた愛犬りっぷにもやってみたら、さすがにすぐ起きてしまった絵文字


朝から笑わせていただきましたよーん絵文字
岡井家本当に面白い(笑)


次の犠牲者は誰かな…?
もしかしたら…
あなたかもしれないー!!!!



ばいちゃ-こ絵文字絵文字
-----------------------------------
Okai family prank part2 <3 Chisato
Everyone, Good-Morning *panicks*
Today I woke up early.
The reason why Okai Chisato who's weak in the morning woke up is...
At the Okai house, I woke up because of a loud crash-like sound *laughs*
My uncle came over to stay over but...
My uncle...
He knew about "Rakugaki tomo no kai" *laughs* even so, he was the 
first one to sleep (-3-)
And-that's-why *laughs*
Because he went so sleep, we had no other reason but to do it!! and so, waking up this morning, he noticed the graffiti on his face and my uncle made an uproar *laughs*
It was a big roar of laughter (゜∇゜)v
It wouldn't have been amazing if he hadn't had waken up this way but *laughs*
Furthermore, with him fast asleep, I got carried away trying to draw my pet dog Rippi, as expected he woke up right away ;D 
From the morning I was given a lot of laughs <3
The Okai family really is amusing *laughs*
Who will the next sacrifice be I wonder...?
Perhaps...
It might be you!!!!
Baichako ;D!!
--------------------------
I don't see any graffiti...it just looks like some sort of mask he's wearing to sleep xD But omgosh Chisato...your family should just get some sort of TV sitcom hahaha! Her house sounds so fun but Chisato...how old are you now...you shouldn't be playing pranks on your elders hahaha! She's a bad influence on her siblings hahaha 10/TEN -Risu
Usaa ^v^ ~is that her uncle? thought it was a girl..xDD but yeah her household sounds so fun, do they do it every night? must be uneasy to sleep..xD 10/10


No comments:

Post a Comment