Friday 21 May 2010

Translations: C-ute's 174th Blog Entry

心配性な私。
℃-ute 公式ブログ/心配性な私。 画像1℃-ute 公式ブログ/心配性な私。 画像2℃-ute 公式ブログ/心配性な私。 画像3
中島早貴です絵文字



今日、あっついですね絵文字
ちょいむしむししてるし、、

でも、朝の目覚めは最高絵文字
パッチリ目が開きました絵文字


と、言っても、、、

ちょっと寝坊したから
ってのもありますけど絵文字



絵文字1
そんな今日の私服絵文字
完全夏ですね絵文字

上着はバックに入ってます。
一応、、、、ね絵文字



絵文字2
昨日買ったくま絵文字
早速バックにつけました絵文字

おNEWの物って
早く使いたくなりますよね絵文字

さきだけかな??
どーだろ絵文字



絵文字3
今日のメイク絵文字
激うすです(笑)

オンリーミネラルのファンデーションを
ささっとぬって

ビューラーでまつげあげて
ささっとマスカラぬって

チークをささっとぬっただけ絵文字

3分ぐらいで出来ました絵文字

女子としてありかな絵文字


ははッッ。



-ナカジマサキ-


------------------------

Anxious-y personality me.

It's Nakajima Saki.

Today's HOT isn't it :)
It's rather hot and humid..

But, waking up today was the best ***
I opened my eyes nice and wide OwO.

Is what I say too...

But I had also slept
in a little late ^ヮ^;

Picture 1
Those are the clothes I'm wearing today ;)
It's completely summer right >w<

My jackets are at the back.
For the time being....right :3

Picture 2
The bear I bought yesterday <3
I immediately attatched it to my bag

Oh when it's a NEW thing
I quickly want to use it right! ;)

I wonder if it;s just Saki??
How is iitt (-3-).

Picture 3
Today's makeup
It's only light *laughs*

I only put on
Only Mineral Foundation

I used an eyelash curler for my eyelashes
And added mascara on

I just added onto the cheek >w<

I finished in around 3 minutes ^ヮ^

I wonder if I'm fufilling my role as a girl *sweatdrops*

Haha.

-Nakajima Saki-

-----------------------

For some reason I just think of Tsuugaku Vector with all these preparations... But today really IS hot~...in where I live anyway... 7.5/TEN -Risu

Usaa ^v^ ~wow it's hot around the world! aww a bear keychain! and yup Usaa likes to use new things too :D 8/10

No comments:

Post a Comment