Thursday 27 May 2010

Translations: C-ute's 205th Blog Entry

℃-uteちゅあん絵文字千聖

℃-ute 公式ブログ/℃-uteちゅあん千聖 画像1℃-ute 公式ブログ/℃-uteちゅあん千聖 画像2℃-ute 公式ブログ/℃-uteちゅあん千聖 画像3
皆さんこんばんは(^-^*)/絵文字
今日はね~
℃-uteはリリースイベントのリハーサル絵文字だったんだよーん( ̄・・ ̄)絵文字
でさ、昨日もメンバー全員でリハーサルだったんだけど、やっぱ℃-ute楽しいO(≧∇≦)o

舞に会うとテンション
かなりあがるよ絵文字絵文字
なっきぃ-のキャラも絵文字
かなり面白いし(゜∇゜)絵文字
舞美ちゃんの笑顔にも絵文字
かなり癒されるし\(☆o☆)/

ってな感じで…
…愛理??
愛理はいつもこんな感じ
絵文字1
一人だけ変なテンション絵文字絵文字(-"-;)

マネージャーさんがインフォメーション中に、愛理がギャグ言ってさぁ~笑
メンバー【…し~ん…】
愛理【絵文字絵文字あは】
スタッフ【寒い~】
メンバー【…し~ん…】
千聖【なに、この空気。
はははっ】って、笑っちゃうんだよね絵文字

なぁ~んて、お決まりの空気が流れるの(笑)
そんな空気を流す愛理を
千聖はかなり好きです絵文字
ではでは\(☆o☆)/
リリースイベント楽しみます(゜∇゜)絵文字

2枚目☆千聖の今日のご飯絵文字

3枚目☆メンバー全員だ絵文字

ばいちゃ-こ( ̄∀ ̄)絵文字


---------------------------------

℃-ute Chuan <3 Chisato


Good evening everyone (^-^*)/ <3
Today right~
C-ute did a <3 Release Event Rehearsal! ( ̄・・ ̄)v
And right, we did an all member rehearsal yesterday too but, C-ute really is fun O(≧∇≦)o




When I met with Mai
she fairly raised my mood up! ^ :O
Nakkii's character too :3
They're quite funny (゜∇゜) <3
Maimi-chan's smile too VヮV
It kinda heals me \(☆o☆)/




Is how I feel...
...Airi??
Airi's always this sort of feeling
Picture 1
A strange mood by one person :3 (-"-;)




During the guide from Mr Manager, Airi
did a gag~ *laughs*
Members: "...Shi~n"..." (Noise for wind blowing)
Airi: ":3 <3 Aha"
Staff: "That was a bad joke~"
Member: "...Shi~n..."
Chisato: "What's this atmosphere .
Hahaha" I laughed right?! >w<


Wh~yyy does this conclusive atmosphere always happen *laughs*
That atmosphere that happens by Airi
Chisato quite likes it ;D
Well then well then \(☆o☆)/


Look forward to the release event (゜∇゜) <3


Picture 2 ☆ Chisato's meal today


Picture 3 ☆ All members here!!


Baichako ( ̄∀ ̄) <3


-------------------------------


Awww! All the members are funny though aren't they ^o^ Poor Airi...I find her funny because she tries too hard to be funny and it fails most of the time xD; 10/TEN -Risu 

Usaa ^v^ ~xD random pose airi 7/10

No comments:

Post a Comment