Sunday 9 May 2010

Translations: C-ute's 116th Blog Entry

大阪絵文字

℃-ute 公式ブログ/大阪 画像1℃-ute 公式ブログ/大阪 画像2℃-ute 公式ブログ/大阪 画像3
中島早貴です絵文字
大阪でのライブ終了いたしましたぁ絵文字
なんか、あっというま絵文字
もぅ、今やってるツアーは
あと静岡だけ。
はやいですね絵文字
でも!!
頑張るぜッッ絵文字

絵文字1
昨日、ライブが終わったあとみんなでお好み焼き食べにいったんですょ絵文字
その時の写真絵文字
ね!!!
楽しそうに話してるでしょ絵文字
こんな感じで、賑やかな食事になりました!!
℃ーute最高絵文字

絵文字2
今日の1公演目と2公演目の間に舞と撮りました絵文字
このカメラ、私の携帯なんですけど、なんかわかんないけどすごくアップで写るんですよ絵文字
だから、こんな写真になってしまいました絵文字

絵文字3
帰りの新幹線では
たこ焼き食べてました絵文字
お隣は愛理さん絵文字
お勉強してます!
えらぃッッ!!!
絵文字英語の発音について語りました(笑)

-ナカジマサキ-


---------------------------


Osaka

It's Nakajima Saki ;)
It's the end of our Osaka liveee <3
Somehow, it went in a blink of an eye (-_-'')
Already, the tour we're doing now
is just at Shizuoka.
It's quick isn't it TヮT
But!!
I'll do my best >w<

First picture
Yesterday, after the live everyone went to eat Okonomiyaki! ;)
The picture is of that the time
Right!!!
We look like we're having fun talking right <3
A feeling like this, it became like a busy meal!!
C-ute's the best :3

Picture 2
I took a picture with Mai at the first performance and second performance :O
This is a picture taken from my mobile phone however, I don't really understand for some reason but it became a horrible UPload! ^ヮ^;
That's why, the picture became like this -3-

Picture 3
On the Bullet train to home
We ate Takoyaki ;)
Next to me was Airi-san
I did some studying!
Erai!!!
! She taught me how to do some English pronounciation *laughs*

-Nakajima Saki-

------------------------

Ahh yes Airi studies hard in English...is she planning to come to an English country =w= (UK, UK, UK~) Haha... What's up with those balls Nakki always plays with anyway... 7/TEN -Risu

Usaa ^v^ ~xD yup Airi loves her english, in the Buono mag she did really well. whilst Miya and Momo..xDD 6.5/10

No comments:

Post a Comment