Thursday 1 July 2010

Translations: C-ute's 379th Blog Entry

さんきゅ絵文字(´vωv`*)。千聖

℃-ute 公式ブログ/さんきゅ(´vωv`*)。千聖 画像1℃-ute 公式ブログ/さんきゅ(´vωv`*)。千聖 画像2
皆さんおはよんっ絵文字絵文字

岡井千聖立ちなおりましたようっ(・o・)ノ絵文字

これからは全力でアルゼンチンを応援いたしま━すッ絵文字


んで(笑)
日本の試合が終わって、
悔しくて、悲しくて、なかなか寝付けなくて…
気がついたら絵文字
3時30分(笑)
なので、スペイン×ポルトガルの試合を見ました絵文字

千聖はポルトガルを応援してたんだけど、負けちゃったね絵文字
C.ロナウド選手に注目してたけど、世界からカッコイイって言われてるだけに、やっぱカッコよかったです(゜∇゜)

昨日は朝早くからのお仕事だったので、そのまま寝ないで仕事に行きました(笑)


う~徹夜して仕事行っちゃいましたけど|( ̄3 ̄)|絵文字
でもね絵文字
お仕事はちゃんと最後まで頑張りましたよ(笑)
まあ最後の方は、ばたんきゅ~気味でしたけどね(´vωv`*)。

お家に着いたら、すぐに布団に入って爆睡絵文字


んで…
いつもよりかなり早く寝たから、朝早く目が覚めた(笑)絵文字


あっ突然ですが、
岡井家のお掃除の仕方を紹介します(笑)

絵文字
このような紙が何枚もあって中にはどこを掃除するのか書いてあります。
その紙を引いてどこを掃除するか決めます[炎]
今回は床に細かくつまったゴミをとるってやつ(笑)大変だったよ(笑)


あっ絵文字
お部屋が汚れてるって方絵文字お掃除ちゃんとして下さいね絵文字
千聖も人の事言えないんですけど絵文字絵文字

ではばいちゃーこ(*゜▽゜*)絵文字


----------------------------------------
Sankyu ♥ (´vωv`*)。Chisato

Mornin' everyone ♥!!

Okai Chisato has stood up and recovered (・o・)ノ ♥

From here, I'll cheeeeer Argentina with all my might ♥

Nn right *laughs*
When Japan's game ended,
I was frustrated, sad, and I couldn't sleep easily...
I noticed ;
it was 3:30am *laughs*
Even so, I watched Spain x Portugal!!

Chisato was rooting for Portugal however, they ended up losing right *sweatdrops*
I was paying attention to C. Ronaldo but, because from the world they just say he's cool, he really is cool, I'm glad (゜∇゜)


Yesterday, from the early morning I had work but though I didn't sleep, I went to work *laughs*

U~ Though I did an all-nighter and ended up going to work |( ̄3 ̄;)|
However right!!
I made sure to do my best at work until the end! *laughs*
Well at the end,  I looked like I was falling fast asleep~ right (´vωv`*)。
 
When I got home, immediately, I went into my futon and fell fast asleep *sweatdrops*
 
Nn right...
Whenever I sleep early, I always wake up early in the morning *laughs* ♥
 
Ah, this is sudden but,
I'll introduce the way the Okai family cleans *laughs*
 
Picture
In this, there are how many sheets of paper here, in this, what places I clean is written on it.
Drawing a sheet out, it decides where I clean  *burning up*
This time I scrubbed (?) the floor and I took out the garbage *laughs* It was troublesome! *laughs*
 
Ah!!
My room is dirty!! Please make sure you clean it up ok!!
Though Chisato has no one to say that too *sweatdrops* Σ(゚Д゚;)
 
Well then, baichaako (*゜▽゜*)!!
 
----------------------------------
 
Ah...so once the photos come out for the photoshoot they did... I wonder if we'll see how tired Chisato was? But gosh...drawing out paper for what cleaning you'll do...that's such a good idea...Haha!! Although...what if you keep drawing out "floor" and the window's are veery dirty ehh. Well I'm just being stupid anyway 9/TEN-Risu

Usaa ^v^ ~I guess if she gets floor then her sister will get windows? xD but yeah thats a way of deciding how ot do housework. I remember watching the program everybody hates chris, that their mum used to make it into a game 'who wants to help me clean up this damn house' xD it's funny, and they guy was best garbage cleaner three weeks in a row xD 9/10

No comments:

Post a Comment