Tuesday 6 July 2010

Translations: C-ute's 394th Blog Entry

皆さん(・・*)


おはよ-うっ



ああああああ

アルゼンチン負けちゃったねドイツ強すぎてビビりました


あ~4年後ぢゃないともうワールドカップが見れないと思うと寂しいですう


ワールドカップ万歳\(^o^)/


んで...


ウノでは誰が負けたかって言いますと…



だ~れだっ(笑)


…(笑)


そう、この方.


リーダー舞美ちゃんが負けましたよ(笑)


1【罰ゲームはこれをのみましたよん】


舞美ちゃん、負けたときめっちゃ悔しそうでしたよ(笑)




そんなリーダーが好きです


そして


昨日の名古屋もかなり暑かったのでタピオカジュースをいただきましたあ


めっちゃおいしかったです




ではばいちゃーこ(*/ω\*)

-------------------------------------------------------------
(・・*)Chisato


Everyone (・・*)♥


Morningg♥


Aaaaaaaaaaaa


Can’t believe Argentina lost Germany was so strong it shocked me


It makes me sad to think I can’t see the world cup for 4 years


World Cup Banzai\(^o^)/♥


So…


Someone lost playing Uno…




Who is it? (laugh)


… (laugh)




Yes its this person


Leader Maimi-chan has lost (laugh)




Photo 1 (For punishment she had to drink this )


Maimi-chan looked extremely mortified when she lost (laugh)



I love that kind of leader♥




Also!!


Yesterday in Nagoya was extremely hot so I got brought a tapioca juice♥


It was really tasty




Well then Baichyako (*/ω\*) ♥
--------------------------------------------------------
Translated by Aku
awww I wonder who Chisa'll support now, she really love football ne
poor Maimi xD I wonder what that drink was
9/10
UsaTEN

No comments:

Post a Comment