Thursday 29 April 2010

Translations: C-ute's 64th Blog Entry

萩ちゃんです絵文字

℃-ute 公式ブログ/萩ちゃんです 画像1
おつカレーライス絵文字絵文字
THE萩ちゃんですっ(^^)d

今日はね、中野でライブだったんですけど、ホント楽しすぎたあ絵文字
これも、応援してくれるファンの皆さんのおかげやし絵文字絵文字
まぢありがたいですっ絵文字

今日来てくれた方にしつもーん絵文字
まいが前髪切ったのわかりましたあ?絵文字
そうです!!!萩ちゃん
切っちゃいましたあ(笑)

今日みんなで撮った写メ絵文字ちさといないが、、、絵文字
お取り込み中だったので。
今度はちさととの
2ショット撮りますね絵文字絵文字
あと愛理が若干切れてる絵文字ごめんよ~絵文字

あとね
若干私服みえるかな、?絵文字
ちょっといつも違う感じにしましたあ~絵文字絵文字

てな感じでね。
みなさん、今日一日の疲れをとるために、ちゃんと浴槽に入って寝ましょうね絵文字
絶対疲れとれますから(笑)
っな感じで萩ちゃんは寝たいと思います絵文字絵文字
みなさんばいならっ絵文字絵文字
------------------------
It's Hagi-chan <3

Otsukareeraisu :3 <3
It's THE Hagi-chan! (^^)d

Today right, was the live at Nakano but it was really fun
This too, you guys who cheered us on, your support >:) <3
I really want to thank you!

For those who came today I have a bit of a question <3
Did you know Mai cut her fringe? VヮV
That's right!!! Hagi-chan
Cut it *laughs*

Today I took a picture of everyone <3 Although Chisato's not there...
so I was a bit confused here.
Next time with Chisato
I'll take a 2 shot with here ok? :3
Also Airi got a bit cut out *panics* sorry!~

After right,
I wonder if I'll show you more of me in my plain clothes?
I always give out a bit of the different feeling~ :O <3

That sort of feeling right?
Everyone, for the sake of another day's tiredness, properly go to bath and go to sleep ok?
Because it'll absolutely get rid of the tiredness *laughs*
With that feeling, I think Hagi-chan wants to go to sleep
Because of this, everyone Bai!

---------------------

Bui! I knew Mai~......because Airi told us -3- Read each other's blogs! Hehe <3 <3 7/TEN -Risu
Usaa ^v^ ~mm I loove taking loong hot baths! has to be hot! xD 7/10

No comments:

Post a Comment