Saturday 24 April 2010

Translations: C-ute's 40th Blog Entry

JUMP最高や絵文字by千聖絵文字

  • ℃-ute 公式ブログ/JUMP最高やby千聖 画像1
こんばんは(^-^*)/
今日は、渋谷C.C.レモンホールでコンサートでした。

更新遅れました絵文字
すみません(;_;)

いや-楽しかったです絵文字
かなり盛り上がりました絵文字
℃-uteのコンサートに来てくださる皆さんは、JUMPするのが好きな人が多いのかな(笑)皆さんJUMPしてますね( ̄∀ ̄)
しかも、JUMP力はんぱない絵文字
うらやましいです絵文字

千聖は、歌ってる時にJUMPしてくれる方がいると、すごい嬉しいです絵文字
これからもJUMPして下さいネ(>3<)
※まだJUMPした事ない方は、ぜひしてみてくださいな絵文字

それでですね(笑)
なっきぃ-のブログに、ちっさ-のブログを見てくださいって書いてありましたよね(*^^*)

あのですね(笑)
なっきぃ-は、千聖とまいが写真撮ってると、この写真のように入ってくるの…(°□°;)
んまぁ、こんなお話しでした(笑)

ってな感じで、今日も一日楽しかったよ( ̄∀ ̄)絵文字

ばいちゃ-こ絵文字


--------------------------

JUMP is the best ^ by Chisato
Good evening (^-^*)/


Today we did a concert at Shibuya, C.C Lemon hall.


This update's late <3
Sorry (;_;)


Iya it was fun ^
We suddenly stirred up some excitement VヮV
Those who came to C-ute's concert
there were many people who loved JUMP
weren't there? *laughs* Everyone JUMPed ( ̄∀ ̄)
However, the power of their JUMPs were out of this world :)
I'm jealous :O


As for Chisato, when it's the time to sing JUMP, I'm really happy <3
From here on too please JUMP ok? (>3<)


If you have yet to hear JUMP, certainly watch it please ok? <3


And from that right *laughs*
In Nakki's post, she wrote: "Please check out Chiisa's blog post" (*^^*)




Erm right *laughs*
Nakkii entered the picture I was taking of me and Mai... (°□°;)
Nn well, it was that kind of talk *laughs*


From that sense, today was another fun day! ( ̄∀ ̄) <3


Baichaako


-----------------------

BAD NAKKI! Such a bad child xD
I listened to all of C-ute's B-sides at the same time...I don't really like their B-sides much at all (Apart from this campus life one oh my gosh!) but I guess out of all the B-sides Jump has become my favourite.Mainly because they do it quite awesomely at concerts! And I just love the Onaka ga heta asa mo~ 8/TEN -Risu


Usaa ^v^ ~I can imagine the crowd going crazy xD sounds so much fun! 7/10

No comments:

Post a Comment