Thursday 29 April 2010

Translations: C-ute's 65th Blog Entry

おつかれさまでした絵文字

℃-ute 公式ブログ/おつかれさまでした笑 画像1℃-ute 公式ブログ/おつかれさまでした笑 画像2
みなさんこんばんわ絵文字
鈴木愛理です絵文字

今日は℃-uteライブだったよ絵文字
やっぱライブは楽しい絵文字絵文字絵文字
完全燃焼いぇい!!!!絵文字笑っ
℃-ute最高絵文字
ファンのみなさん最高絵文字絵文字絵文字
まだライブ行ったことないよ~って方…
是非遊び来てね絵文字絵文字

さ、今日の写真は~絵文字

まず、なっきいと絵文字
なんか、私服がやたら似てたの絵文字
グレーのジャケットに
白っぽいインナーに
ジーパンにパンプス絵文字
奇遇だわ~絵文字笑っ
ちなみにパンプスは、
まさかの…
たまたまおそろい絵文字絵文字
記念にとりました絵文字わは

もう1つは~舞と絵文字絵文字

さあ!問題です絵文字
私が手に持っているものは
なんでしょう??絵文字

絵文字……チッチッチッチッ……絵文字終了絵文字

正解は
抹茶くりーむぱん絵文字絵文字絵文字絵文字
テンションMAX!!!!〓
抹茶だいすきな私にとって、
幸せを超える幸せな
くりーむぱんです…絵文字
贅沢だわ~絵文字

あ、そうそう絵文字
舞ちゃん、前髪切ったんよ絵文字
2人してちょっとパツ子絵文字笑っ

むふふ…絵文字
---------------------

Thanks for the hard work VヮV *laughs*

Good evening everyone <3
It's Suzuki Airi :O

Today was C-ute's live! VヮV
Lives really are fun <3 <3 <3
It was perfectly burningggyeaay!!!! VヮV *laughs*
C-ute's the best <3
You guys are the best <3 <3 <3
For those who have yet to come~ to our Live...
Come and play without fail ok? <3 :O


Right, today's pictures are~


First of all, with Nakkii <3
Somehow, at random, my clothes resembled hers >:)
Grey Jacket
White inner
Jeans and pumps <3
It was an unexpected meeting~ :O *laughs*
Incidentally the pumps are
unbelieveably...
unexpectedly matching <3 <3
I took a commemorary picture VヮV Wahah


Once more is~ with Mai <3 :O


Right then! I have a question VヮV
The thing I'm holding in my hand
is what?? VヮV

*clock*......tick tock tick tock tick tock tick tock........! Finish VヮV


The answer is
A Maccha cream pan <3 <3 <3 VヮV
Spirits MAX!!!!=
I took a picture of the Maccha-loving me,
The happiness that crosses over happiness-
Cream Bread...<3
It's Luxury~ :O


Ah, right right :O
Mai chan cut her fringe! <3
The two of us are like *Patsuko <3 *laughs*
Mufufu... <3


-------------


*Patsuko- er I looked it up and I think it means "Hair Girl"...haha! Oh but gosh! Now that I can see it closer...she DID cut her hair! For reaalss! It's messily cute hehe <33 Airi's such a maccha queen too...but I love her Wahahs and Mufufu >___
Plus, there's no way that could have been a coincidence! Her and Nakki...That's so unbelievable haha. They both look very cute though 8/TEN -Risu
Usaa ^v^ ~I think you can tell Mai's more easily, speaking of fringes I just cut mine the other day, I was nervous cause I can't cut hair well..xP but it really was annoying me xD I guess it turned out ok...
ooo I love cream bread~ 8.5/10

No comments:

Post a Comment