Monday 19 April 2010

Translations: C-ute's 12th Blog Entry

Alright... Because I want to keep our readers happy! Let's get translating~

おはようごさます絵文字まいでーす

おはようカレーライス(笑)
意味が
わからないですね絵文字絵文字 (笑)
すんませ~ん絵文字絵文字

どんだけカレーライス
すきやね~ん絵文字絵文字
なんつって絵文字
今日天気いいですね絵文字
やびゃい絵文字絵文字

いきなりだけど、、、、
舞は、音楽聞くことも好き絵文字絵文字
朝だったり、移動中だったり、休みの時だったり・・・
うーんっ絵文字
最近は、西野カナさん、加藤ミリヤさんなどなどね絵文字
でわでわ今日から
また一週間
スタートやあ~(^O^)
みん な今日も笑顔で
すごしましょーねっ絵文字絵文字

Good morning <3  This is Mai

Good Morning Curry Rice (Ohayo Karee Raisu) *laughs*
I don't understand
what that's meant to mean ^w^; *laughs*
I'm sor~ry >w<

No but really!~ 
I like Curry Rice~ 
No seriously,
the weather's good today :)
This is byaad *lightning*

This is sudden but...
Mai likes to listen to music :O :)
In the mornings, when I'm moving around, at break;
yes.
Lately I've listened to, Nishino Kana-san, Katou Miriya-san etc etc
Well then Well then from today onwards
Again in one week
I'll start~ (^O^)
Today too, everyone, 
let's pass the day with a smiling face ok? ^w^
-------------
That was ok. Karee Raisu honestly... she typed a bit of slang too ^_^' hard to translate. 7/TEN -RisuTen

Usaa^^~ A bit random xD 6.5/10

No comments:

Post a Comment