Saturday 1 May 2010

Translations: C-ute's 76th Blog Entry

I was happy the first two were short then all of a sudden...this happens...TヮT/

たはっ絵文字千聖

℃-ute 公式ブログ/たはっ千聖 画像1℃-ute 公式ブログ/たはっ千聖 画像2℃-ute 公式ブログ/たはっ千聖 画像3
こんばんは(^-^*)/絵文字

今日は嬉しい事にかなり
忙しながら楽しい一日でした絵文字

まずお台場イベントステージ絵文字絵文字
GWなのに、来てくれてありがとぅございました( ̄∀ ̄)絵文字

そして次は、渋谷タワーレコードで、新曲発売イベントのソロ握手会をやらせていただきましたあ(;∇;)/~~
かなり緊張したし、一人トークはやっぱり難しい絵文字
でも、かな-り楽しめましたょ絵文字
来てくれた方、ありがとぅございましたあ絵文字

そのイベントが終わったら、なんとっ絵文字なんとっ絵文字
渋谷のハロー!ショップに行っちゃいましたよお絵文字
もお~めちゃくちゃ楽しかったよ~う絵文字
告知をしていなかったのに、かなりいっぱいの方々が来てくれました絵文字
またいつか登場しちゃうので、お楽しみに絵文字ははっ

そして、次はスマイレージと℃-uteのメンバーをごちゃまぜにして、「ハロー!チャンネル」発売記念イベントをやりました絵文字
司会は上々軍団のさわやかさん。めちゃくちゃ面白い方です絵文字

私の参加したイベントは、℃-ute絵文字鈴木愛理.岡井千聖
スマイレージ絵文字前田憂佳.福田花音

こんなメンバーでやりました絵文字
最初はすごく不安でした(笑)(千聖がしっかりしなきゃっ!)って、勝手ながら思ってましたが(笑)

結果的には、全然楽しかったです絵文字絵文字
ダジャレを言うコーナーがあって、そのコーナー絵文字
千聖もかなり楽しんじゃいました\(☆o☆)/

も~めちゃくちゃ楽しかったよお(o^^o)

明日もお台場で℃-uteパフォーマンスしますので是非会いにきてください絵文字

ではでは
ばいちゃ-こ絵文字
-----------------------

Taha! <3 Chisato

Good evening (^-^*)/ <3
Today all of a sudden I was happy

Whilst being busy it was a fun day >:)
First of all was the stage event at Odaiba <3 !!

It was GW but,  for those who came, thank you very much
( ̄∀ ̄) <3

And next is, at Shibuya's Tower Records, I had to do our new single's
release event solo handshakeeee (;∇;)/~~
I was fairly nervous even so, a one person talk really is
difficult
but, I had quite a bit of fun! VヮV
For those who came, thank you very muchhh
<3

When that event finished, somehow!! somehow!!
At Shibuya's Hello! Shop, we went there! VヮV
Honestlyyyy~ It was INCREDIBLY fu~nnn!<3
We weren't making an announcement but still,
a considerably lot of you guys came :3
We'll show up again one day so, look forward to it ;D Haha!

Also, next, S/mileage and C-ute members mixed together, "Hello! Channel" sale commemoration event is what we did!!
The Chairmanship was the best army's refreshingness (????????) They were INCREDIBLY interesting :O

As for the event I participated in, it was C-ute's <3 Suzuki Airi, Okai Chisato,
S/mileage's <3 Maeda Yuuka, Fukuda Kanon

I did it with those members VヮV
At the beginning I was incredibly anxious *laughs* (Chisato can't calm down!) I was being selfish doing it I think *laughs*

In the end, it was wholly enjoyable :3 <3
There was a corner where we had to give puns, that corner VヮV
Chisato too enjoyed herself quite a bit \(☆o☆)/


Geez~It was INCREDIBLY fun! (o^^o)
 

Tommorow too at the fort is C-ute's performance, please come without fail <3
 

Well then Well then
Baicha-ko <3


-----------------------
 

Ah sorry a bit of a bad translation this time too! A Pun corner...sounds like a corner for Airi!... and I have a feeling they don't seem to like Wada Ayaka and Ogawa Saki that much haha... 6.5/TEN -Risu 

By the way, I have a feeling I've been translating "Kanari" as all of a sudden instead of fairly...(>_<;) sorry!! Got it confused with "ikinari..."And I only just noticed because Chiisa says it loooads here..
 
Usaa ^v^ ~Yuuka and Kanon are definitely the  more popular ones. Though smilegae must feel pretty happy that they get to have many pictures and meetings with C-ute (if they don't they should! xD) I like the last picture xD 8/10

No comments:

Post a Comment