Monday 3 May 2010

Translations: C-ute's 85th Blog Entry

*Upon seeing this* Me:...AYAH!!!!.........Maimi...doushiteeee

やじま まいみ絵文字

こんばんはー…絵文字
今日は、メロン記念日さんの解散ライブ観てきました…。


もぅ1曲目からポロポロ涙が勝手に出てきて、
『このステージに立ってる4人の姿、もぅ最後なんだ…』って思ったら凄く寂しくなりました。

メロン記念日の皆さんからも、1曲1曲を大切に噛み締めて歌っているのが伝わってきました。
最後なんだって気持ち、今まで支えてくれた全ての人にありがとう。っていう気持ちが込められていて、それにまたグッと来ちゃいました。

メロン記念日さんとはたまーにしか会う事はなかったのに、今までたくさん優しくしてもらいました…。

柴田さんは、いつもいつも会う度に話しかけてくれて、たまにちょっかい出されたりもして(笑)
色んな事を気にかけてくれる素敵な先輩でした。

大谷さんは、いつもフレンドリーに話しかけてくれて、今までにも℃-uteはライブ見学させてもらった事があったんですが、歌やダンス凄くカッコいいな~ってとっても勉強させてもらいました。

村田さんには、昔私が落ち込んで泣いていた時に、そーっと『大丈夫だよ。次頑張ればいいんだよ。』って言って励まして元気付けてもらった事があります。村田さんの人柄が大好きでした。

斉藤さんは昔ハロプロのスポーツフェスティバルの時に、まだ経験も浅くて、緊張していた私に、歌ってる途中でニコって笑いかけてくれた事がありました。些細な事なのにその笑顔ですっごく安心したのを覚えています。

そんな沢山の思い出が、今日の解散ライブでいっきによみがえってきました…絵文字

私、メロン記念日さんが醸し出すグループの雰囲気、ライブでの会場を巻き込むあの盛り上がり、サイコーに大好きでした絵文字

これからもぅ今までのようには会えなくなってしまうし、そんな大好きなライブも観れなくなってしまいますが、やっぱりメロン記念日さんは、最後まで、私の憧れのメロン記念日さんでした。

℃-uteもメロン記念日さんのように熱いライブを皆さんに届けていけるように、頑張ります絵文字
そしてメロン記念日さんに負けない温かいグループになっていきます絵文字

メロン記念日さん…10年間お疲れ様でした。
そして、今までありがとうございました絵文字
メロン記念日さん大好きです絵文字
-----------------------------
Yajima Maimi

Good evening...TヮT
Today I went to see Melon Kinenbi-san's breakup live...

Already, from the first song my tears rolled out of me,
"The shape of these four people standing on stage, is already the last time..." I thought and I felt terribly lonely.

From everyone from Melon-kinenbi-san, one song after another I took it in and they let out their singing.
The feeling of the last song, since now they supported me, they thanked all the people. They included that sort of feeling, moreover again it had came. (sorry...I'm not sure)

With Melon Kinenbi-san I won't be able to just meet their spirits anymore but still, from now too I recieved a lot of kindness from them...

Shibata-san, I get to meet her and always always she talks to me, occasionally she dabbles about too *laughs*
She makes the mood of various things, she was an amazing senpai.

I always have friendly talks with Ootani-san, from until now C-ute had to inspect their lives but, the songs, the dances, are incredibly cooooooool, we had to study a lot of it.

As for Murata-san, in the old days where I cried when I felt down, softly she'd say: "You'll be ok! It's ok to just do your best next time!" she'd say and encourage me and made me happy again. I love Murata-san's personality.

For Saito-san, in the old times of the Hello! Pro sports festival, I was still inexperienced, I was feeling nervous, on the way she sang with a smile for me. It's a trivial thing but still, that smile reaaally relieved me I remember.

Those many memories, was revived by today's breakup live...TヮT

I was dragged into Melon Kinenbi's group atmosphere at the live at the end, I loved them as the best!!

From here on I won't be able to meet them anymore, their lives I love too I won't be able to see anymore too, but Melon Kinenbi really is, until the end, was the Melon Kinenbi I admired.

For Melon Kinenbi-san, everyone made it a hot live, C-ute too, we'll do our best!!
And we won't lose to being a warm group like Melon Kinenbi!!

Melon Kinenbi-san...Thank you for your hard work for these 10 years.
Also, from 'till now, thank you very much TヮT
I love Melon Kinenbi-san <3

---------------------------

>______<
Berryz and C-ute won't lose either! (Neither will Buono!!!! It'll never be over!!) 8/TEN -Risu

Usaa ^v^ ~aww Maimi's love forMelon Kinenbi sure is big ne? I have never heard one of their songs...maybe I should try one out 7.5

No comments:

Post a Comment