Saturday 12 June 2010

Translations: C-ute's 284th Blog Entry

ありがとう絵文字千聖

℃-ute 公式ブログ/ありがとう千聖 画像1

皆さん絵文字
こんにちは(^-^*)/絵文字
昨日℃-uteの5周年って事でたくさんのコメントありがとうございましたm(_ _)m
かなり励まされました絵文字


なんかね絵文字
千聖は色々ネガティブに考えちゃう日もあるんですが、ファンの皆さんからの温かい言葉を思いだして、そんな自分をバカやろうって考え直すんです絵文字
握手会の時など、皆さんから(もっと自分に自信もってネ)って言ってくれて…
よし、もっと自分に自信をもてるように頑張らなくちゃ”(ノ><)ノ絵文字

ありがとう皆大好き絵文字絵文字



でででで絵文字

ワールドカップみてるん??
千聖は本当真剣にみてます絵文字


この戦い━ッ!!!
南アフリカ×メキシコ
かなり熱い戦いだったねえ絵文字絵文字千聖が注目してた選手は絵文字


南アフリカ☆チャバララ選手

メキシコ☆ドス・サントス選手

チャバララ選手は本当ずっと一生懸命走ってて絵文字絵文字
すごく動きが細かくて、素晴らしかったあ絵文字

注目してる上に、ゴールも決めてくれて本当叫んじゃいました絵文字


ドス・サントス選手は21歳の若さが爆発してた感じがしましたあ絵文字
シュートをしたいって気持ちがサントス選手の動きからかなり伝わってきました絵文字


結果は1対1の引き分けでしたが、かなり熱い戦いになりました。かなり楽しみながら観戦させていただきました絵文字


南アフリカが点を入れた時の南アフリカの選手のダンス絵文字絵文字
本当に可愛いらしくみえました(笑)あのダンス最高絵文字


フランス×ウルグアイは
3時30分からの試合だったので、睡魔[アクマ]に勝てず寝てしまいましたが…絵文字
結果は0対0だったらしいので、まぁ結果を知れただけでOKでしょ絵文字

絵文字1【この着ぐるみの中は千聖なんだよ(笑)】
隣はラジオ体操の先生絵文字


今日の試合も楽しみだな絵文字
ではではばいちゃーこ絵文字

------------------------------

Thanks <3 Chisato

Everyone!!
Good day (^-^*)/ <3
Thank you very much for the comments about C-ute's 5th anniversary yesterday m(_ _)m
It pretty cheered me up

Somehow right
Chisato has days where she thinks of various negative things but then I think of the warm words you guys give us, that dumbass-self of me has to rethink things over. (´^`)
The handshake events etc, from everyone (I have more confidence right) when you speak to me... I get more self-confidence and I have to do my best ”(ノ><)ノ <3

Thanks, I love you everyone!! <3

R-r-r-right!!

Did you watch the World Cup??
Chisato really watched it with seriousness :3

This battle!!!
South Africa x Mexico
It was a pretty hot battle wasn't it Σ(゚Д゚;;) Chisato paid attention to these players: VヮV

South Africa ☆ The player Tshabalala

Mexico ☆ The player Dos Santos

The player Tshabalala really ran with all his might!!
His movements were amazingly fine, it was magnificent <3

Above observing them, his goal decided it for me too and I really yelled out <3

The 21 year old player Dos Santos, I had felt his youth exploding!!
I pretty much felt the player Santos's feelings of wanting to shoot from his movements :O

The result was a 1:1 tie between them but, it was a fairly furious battle. I was pretty much enjoying myself whilst watching the battle ***

The South Africa players' dance when they scored a point ^ VヮV
It really was a charming sight *laughs* That dance was the best ^

France x Uruguay's
match was from 3:30am so, I was not able to beat my "devilish" drowsiness so I ended up falling asleep but...
Since the result was 0:0, well it's OK that I just know the result right? VヮV

Picture 1 "In this costume is Chisato! *laughs*"
Next to me is the radio exercises instructor!?

I'm looking forward to today's match too <3
Well then well then Baichaako <3

---------------------------------

Hehe! Chisato's so into it! So cute <3 By the way, that MC bear is really creepy xD Mostly his voice anyway...ohhh but I remember when Momoko dressed up in that costume hahah! Hmm I mostly see him around C-ute though...not Berryz. But ahhhhh reminds me... I need to watch England VS USA!!!! Bring it on! Hehe.
(Ahh at the moment South Korea's beating Greece~... Otokei!?? *joking*)
probably spelt that wrong too haha! 10/TEN -Risu

Usaa ^v^ ~xDD the Bello bear! thought the person in the rainbow afro wasn't Chisa..8.5/10


No comments:

Post a Comment